loading...
مداحی دی ال مرکز دانلود مداحی
تبلیغات
http://s3.picofile.com/file/8215620850/sss.gif
amir بازدید : 151 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر سال ۱۳۹۲ با مداحی حاج سعید حدادیان و حاج محمد طاهری و حاج روح الله بهمنی و حاج نریمان پناهی و کربلایی محمدحسین حدادیان در منزل حاج سعید حدادیان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

دریافت فایلهای شب ۱۱ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-بخش اول روضه امام حسین علیه السلام (روضه)

حاج سعید حدادیان-بخش دوم روضه امام حسین علیه السلام (روضه)

کربلایی محمدحسین حدادیان-شنیدم باز ای رفیق داری می ری کرببلا (شور)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ای که بر نوک ثنان ذکر خدا (سنگین)

دیگرمداحان-کربلاتو دیدم و متلاطم شدم (واحد)

کربلایی محمدحسین حدادیان-هر که غمت را خرید (شور)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ذکر مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ذکر)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ای کاش تو غم بودیم هر شب (شور)

حاج سعید حدادیان-مجلس تمام گشت و به پایان رسید (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب ۱۲ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-تو به قدر و جلال فوق هر باوری (روضه امام حسن)

حاج سعید حدادیان-روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (روضه)

حاج سعید حدادیان-روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-حاج سعید حدادیان-شد قلب من پر از شرر (زمینه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-لخته لخته می ریزه خونی که (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-من کیم حجت حق (واحد سنگین)

کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-اشکامو هی پاک میکنم (شور)

 

دریافت فایلهای شب ۱۳ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-من در شب خرابه چراغ هدایتم (مناجات)

حاج سعید حدادیان-گلی در چمن نبود جز یک شب (روضه)

حاج سعید حدادیان-با اشک چشم و سن کم و قد کوچکش (روضه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-تو آسمونا دنبالت می گشتم (زمینه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین پادشاه است (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-چشم عشاق تو نازم (واحد)

کربلایی محمد حسین حدادیان-اربابم باز سلام من همون رعیتم (واحد)

کربلایی محمد حسین حدادیان-رقیه خون شد دلم (شور)

 

دریافت فایلهای شب ۱۴ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-پسر فاطمه مصباح هدایم (روضه)

حاج سعید حدادیان-روضه امام حسین علیه السلام (روضه)

حاج سعید حدادیان-یک جمله دارم شیعیان کوتاه و مبهم (روضه)

حاج سعید حدادیان-لبیک یا حسین لبیک یا حسین (زمینه)

حاج سعید حدادیان-گرد حرم دیوده ام صفا و مروه دیده ام (شور)

کربلایی محمد اسداللهی-آرزومه یه زیارت یه زیارت توی شبهای محرم (شور)

کربلایی محمد اسداللهی-دلم گرفته دلی که بی تابه شبا نمی خوابه (شور)

 

دریافت فایلهای شبهای دیگر به صورت فشرده (zip):

حاج محمد طاهری-شب ۱۵ صفر ۹۲ به صورت فشرده (zip)

حاج سعید حدادیان-شب ۱۶ صفر ۹۲ به صورت فشرده (zip)

حاج سعید حدادیان-شب ۱۷ صفر ۹۲ به صورت فشرده (zip)

حاج سعید حدادیان-شب ۱۸ صفر ۹۲ به صورت فشرده (zip)

دریافت فایلهای شب اربعین حسینی ۹۲ به صورت فشرده (zip)

منبع خیمه ی دلسوختگان

 

برچسب ها حدادیان-طاهری-عزاداری دهه دوم صفر سال ۹۲ – انتشار نهایی , حدادیان-طاهری-عزاداری دهه دوم صفر سال ۹۲ , وبلاگ مداحی , دانلود مداحی , مداحی , مداحی دی ال , حدادیان , طاهری , دهه دوم صفر سال ۹۲ , حاج سعید حدادیان , شب اربعین حسینی ۹۲ , دریافت فایلهای شب ۱۱ صفر ۹۲: حاج سعید حدادیان-بخش اول روضه امام حسین علیه السلام (روضه) حاج سعید حدادیان-بخش دوم روضه امام حسین علیه السلام (روضه) کربلایی محمدحسین حدادیان-شنیدم باز ای رفیق داری می ری کرببلا (شور) کربلایی محمدحسین حدادیان-ای که بر نوک ثنان ذکر خدا (سنگین) دیگرمداحان-کربلاتو دیدم و متلاطم شدم (واحد) کربلایی محمدحسین حدادیان-هر که غمت را خرید (شور) کربلایی محمدحسین حدادیان-ذکر مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ذکر) کربلایی محمدحسین حدادیان-ای کاش تو غم بودیم هر شب (شور) حاج سعید حدادیان-مجلس تمام گشت و به پایان رسید (مناجات) دریافت فایلهای شب ۱۲ صفر ۹۲: حاج سعید حدادیان-تو به قدر و جلال فوق هر باوری (روضه امام حسن) حاج سعید حدادیان-روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (روضه) حاج سعید حدادیان-روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه) کربلایی محمد حسین حدادیان-حاج سعید حدادیان-شد قلب من پر از شرر (زمینه) کربلایی محمد حسین حدادیان-لخته لخته می ریزه خونی که (شور) کربلایی محمد حسین حدادیان-من کیم حجت حق (واحد سنگین) کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین (شور) کربلایی محمد حسین حدادیان-اشکامو هی پاک میکنم (شور) دریافت فایلهای شب ۱۳ صفر ۹۲: حاج سعید حدادیان-من در شب خرابه چراغ هدایتم (مناجات) حاج سعید حدادیان-گلی در چمن نبود جز یک شب (روضه) حاج سعید حدادیان-با اشک چشم و سن کم و قد کوچکش (روضه) کربلایی محمد حسین حدادیان-تو آسمونا دنبالت می گشتم (زمینه) کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین پادشاه است (شور) کربلایی محمد حسین حدادیان-چشم عشاق تو نازم (واحد) کربلایی محمد حسین حدادیان-اربابم باز سلام من همون رعیتم (واحد) کربلایی محمد حسین حدادیان-رقیه خون شد دلم (شور) دریافت فایلهای شب ۱۴ صفر ۹۲: حاج سعید حدادیان-پسر فاطمه مصباح هدایم (روضه) حاج سعید حدادیان-روضه امام حسین علیه السلام (روضه) حاج سعید حدادیان-یک جمله دارم شیعیان کوتاه و مبهم (روضه) حاج سعید حدادیان-لبیک یا حسین لبیک یا حسین (زمینه) حاج سعید حدادیان-گرد حرم دیوده ام صفا و مروه دیده ام (شور) کربلایی محمد اسداللهی-آرزومه یه زیارت یه زیارت توی شبهای محرم (شور) کربلایی محمد اسداللهی-دلم گرفته دلی که بی تابه شبا نمی خوابه (شور) دریافت فایلهای شبهای دیگر به صورت فشرده (zip): حاج محمد طاهری-شب ۱۵ صفر ۹۲ به صورت فشرده (zip) حاج سعید حدادیان-شب ۱۶ صفر ۹۲ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت در محرم سال 92 ساخته شد و هدف از ساخت این سایت در اختیار گذاشتن مداحی های مداحان معروف بوده است و کپی برداری فقط باذکر مبع امکان پذیر میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام مداح بهترین مداحان هستند؟
    عمل کرد این وبلاگ تا به این جای کار چگونه بود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 5,633
  • بازدید سال : 32,252
  • بازدید کلی : 178,198