loading...
مداحی دی ال مرکز دانلود مداحی
تبلیغات
http://s3.picofile.com/file/8215620850/sss.gif
amir بازدید : 558 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)
مجموعه نوحه های جلسات هفتگی 1393 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

جلسه هفتگی 93/01/06

آسمون در هم شده در شبای فاطمیه ( میثم )

تپش این دل بی تابم میگه تویی اربابم ( شور )

ما دسته دسته جزء غلامان زینبیم ( واحد )

زینب اگر نبود مسلمان نداشتیم ( شعرخوانی )

بوی خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه ( شور )


جلسه هفتگی 93/01/20

شد کشته زهرا ام ابیها ( میثم )

بی سرُ سامونه دلبرم،دلمُ جایی نمی برم ( شور )

به شب تار مهتاب منی،هر شب آقا در خواب منی ( واحد )

شمیم تربتتان برده از سرم هوشم ( شعرخوانی )

مست و مد هوشم شش گوشه ام ( شور )

شکسته پشتم،خودمو کشتم تا برسم پشت خیمه ات ( شور )

جلسه هفتگی 93/01/20

وفات حضرت ام البنین 

ام البنبن ام بی بنینِ ، دامان او سردار آفرینِ ( میثم )

حرمت زیباست کربلا غوغاست ( شور )

عاقلا واسه ما دعا نکنید ( شور )

اگه سلام سلامتی میاره ، پس چرا حال من هنوز خراب ِ( واحد )

خوب است که مادر دل هر داشته باشد ( میثم )

وقتی به یاد و نام شما آب میخوریم ( شعرخوانی )

مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن ( شور )

جلسه هفتگی 93/02/03

هوای ِتو دارد هوای دلم ( واحد )

دلِ دیونه ام شده تنگِ زیارت ( واحد )

ما حساب خود ز نا اهلان جدا خواهیم کرد ( شعرخوانی )

مسِ دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن ( شور )

باورش آقا سخته برام کمتر حتی از کبوترام ( شور )

 مدافعان حرم کرمانشاه تیر 93

تا باشه خدا من نوکرتم،من گریه کن ِ روضه های مادرتم ( شور )

یه دلبرُ هزار و یک خوبی،یه نوکری که خیلی دلتنگِ ( واحد )

از که باید گفتگو کرد،از گل یاد که بود کرد ( واحد )

موج پرچمت دلُ عاشق میکنه،اشک ماتمت دلُ لایق میکنه ( شور )

باز اشکام شده جاری ، ندبه گریه و زاری ( شور )

مس دلمُ آقا امشب تا صبح طلا کن ( شور )

جلسه هفتگی 93/02/17

دل صبور ِ،راه تو دوره،چه کنه نوکر مجبوره ( شور )

از غم بنالم،عشقت مدالم ( واحد )

زدم باده ز پیمانه ی تو یا مولا ( شعرخوانی )

عشق تو کرده بی سامونم،تا مرگم پای تو می مونم ( شور )

جلسه هفتگی 93/05/15 (ایام تخریب بقیع )

روضه امام حسن علیه السلام

یا حسین به یاد حرمتم هر تپش ( شور )

چه غریبی دلِ من ، چه بی نصیبی دلِ من ( واحد )

آرزوی ِ این دل حرم ِ ، دیدن ِ روی ِ دلبرمه ( واحد )

هوای گنبد ِ خضرا ، هوای ِ صحن ِ بقیع ( شعرخوانی )

با ذکر اباعبدالله ، دست ِ ما کرم ِ ثارالله ( شور )

کرب ُ بلا نبر ز یادم ( زمینه )

جلسه هفتگی 93/05/22

درد زدم بازم ، درُ وا کردی ( شور )

شفق حسین ، نور ِ فلق حسین ( شور ) – هلالی

دست منُ دامان تو ای نور دیده ( واحد )

شیر خیبرشکن ُ شیر زن ِ شاه عرب ( واحد )-هلالی

غزل غزل بنویسم حدیث رویایی ( شعرخوانی )

منی که از تو دم میزنم ( شور )- هلالی

بین همه عشقای دنیا ، عشق است ابالفضل ( شور )

جلسه هفتگی 93/05/29

اربابم حسین دلمُ برده ، بین الحرمین دلمُ برده ( شور )

من که یک عمری دم ز عشق ناب زدم ( شور )

ذکر تو آهنگ لب های من ، تسبیح تربت تو دستای من ( شور )

غروب جمعه س دوباره دل ِ تنگم بونه داره ( واحد )

نذر کردم که شوم زائر بین الحرمین ( شعرخوانی )

درد زدم بازم ، درُ وا کردی ( شور )

هزار مرتبه شستم دهان به مشک و گلاب ( مدح مولا علی )

جلسه هفتگی 93/06/05

لحظه ها لحظه های رویایی ( مدح خوانی )

کبوترت زخمیه پر می خواد ، تو بی سری کِی این تر سر می خواد ( شور )

بازم حرفای احساسی ، به اسمی که روش حساسی ( شور )

نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا ( شعرخوانی )

یا حسین به یاد حرمتَم هر تَپش ( شور )

باز زدم آقا به تو رو ، من ِ بشکسته سبو ( شور )

جلسه هفتگی 93/06/12 (میلاد شمش الشموس علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام)

روز ولادت تو غزل آفریده شد ( مدح خوانی )

من ی ِ پرنده م خدایی ِ دلَم ( سرود )

بگو چند سال ِ تو نوبتی ، بگو چند شب ِ بی طاقتی ( شور )

تو رو خواب دیدم ، تو رو یادم ِ ( واحد )

علی ای سر ُ سرورُ مردان ِ با وقار ( واحد )

قائم مقام ُ ثانی ِ زهرا ، رقیه است ( شعرخوانی )

من از شوق ِ بارون به دریا زدم ( شور )

باز زدم آقا به تو رو ، من ِ بشکسته سبو ( شور )

جلسه هفتگی 93/06/19

بگو چند سال ِ تو نوبتی ، بگو چند شب ِ که بی طاقتی ( شور )

ای که به شام ِ سیاه مهتابی ( شور )

دوباره امشب دلِ بی قرارم ، هوایِ دیدارِ شما رو کرده ( واحد )

ای باغبون ساقه یِ من شکسته ( واحد )

یک شب اگر تو سلسه ی طره وا کنی ( شعرخوانی )

علی ای سرُ سرورِ مردانِ با وقار ( شور )

دل نوازِ حرکتِ پرچمِ تو ( شور )

جلسه هفتگی 93/06/26

کی به قدِ حسین دیونه داره ( شور )

دلمُ به تو دادم قابلی نداره ( شور )

دوباره امشب دلِ بی قرارم ، هوایِ دیدارِ شما رو کرده ( واحد )

بیا پریشون بشیم ، همه مجنون بشیم ( واحد )

جانا به تیغ ابروی همچون هلال تو ( شعرخوانی )

دستامو بگیر که وقت رفتنِ ( تک )

من تو رو دارم هیچی نمی خوام ( شور )

جلسه هفتگی 93/07/02

تصویری:

هر کسی که میاد زیارت ، با دعایِ ابوترابِ ( شور )

به دلم نفس میده ، هر کی ازت یاد میکنه ( شور )

پ.ن : دعا کنید برایِ اون کسی که DVD رو رسوند به دستم، از این به بعد تصویری هم قرار میدیم
برای محرمم که برنامه یِ ویژه ای خواهیم داشت

صوتی:
هر کسی که میاد زیارت ، با دعایِ ابوترابِ ( شور )

چه ساده دلمُ بردی ، چه ساده به تو دل دادم ( واحد )

بیا پریشون بشیم ، همه مجنون بشیم ( واحد )

به حُسن عاقبتِ خویشتن از آن شادم ( شعرخوانی )

به دلم نفس میده ، هر کی ازت یاد میکنه ( شور )

بی ابالفضل دنیایی ندارم ، بی ابالفضل آقایی ندارم ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( زمینه )

سرمایه یِ محبت زهراست دینِ من ( شعرخوانی )

جلسه هفتگی 93/07/09


تصویری:

قافله سالار داره میاد ، خدا کنه برگرده ( شور و روضه )

ساقیا چه با صفایی ، با وفا چه با وفایی ( شور )

صوتی:
قافله سالار داره میاد ، خدا کنه برگرده ( شور و روضه )

ساقیا چه با صفایی ، با وفا چه با وفایی ( شور )

کاشکی یه شبم از این طرفا بگذره ( واحد )

من تشنه امُ تو ساقی ، من فانیم تو باقی ( واحد )

پیش از آنی که عزادارِ محرم باشی ( شعرخوانی )

حلال مشکلاتم ، ای کشتیِ نجاتم ( زمینه )

  جلسه هفتگی 93/07/16


تصویری:

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن ( شور )

هر کسی که میاد زیارت از دعای ابوترابِ ( شور )

صوتی:
ساقیا چه با صفایی ، با وفا چه با وفایی ( شور )

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن ( شور )

هر کسی که میاد زیارت از دعای ابوترابِ ( شور )

کاشکی یه شبم از این طرفا بگذره ( واحد )

یا علی یا علی کعبه یِ ازلی ( واحد )

به حُسن عاقبتِ خویشتن از آن شادم ( شعرخوانی )

  جلسه هفتگی 93/11/29


روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

ماه من از فلق اومد ، سر تو با طبق اومد ( شور )

تو زدی زنجیرم،میدونی که بی تقصیرم ( شور )

کاشکی یه شبم از این طرفا بگذره ( واحد )

اگه راه تو دورِ،نگو نوکر صبورِ ( واحد )

حسین گوشه چشمی که حرف ها دارم ( شعرخوانی )

نوکرت عاشق نوکریشه،اعتقادش بوده این همیشه ( شور )

از دل از دل فریاد منی ( شور )

من تورو دارم هیچی نمی خوام کرببلاته آخر دنیا ( شور )

  جلسه هفتگی 93/12/06 (میلاد حضرت زینب سلام الله علیها)

وقت نزول رحمت حق از سحاب شد ( مدح خوانی )

زینب اگر نبود تلاطم نداشتیم ( روضه )

بی بی جان زینب،بی بی جان یا زینب ( زمینه )

بازم منمُ بغضُ اشکُ بارون ( شور )

تو زدی زنجیرم میدونی که بی تقصیرم ( شور )

اعجاز مسیحا داری ثارالله ( واحد )

حضرت زهرا خودش آیینه دار زینب است ( شعرخوانی )

من از این دنیا ندیدم خیری به غیر از هیئت ( شور )

انتَ حبیبی،اربابِ غریبی ( شور )

جلسه هفتگی 93/12/20

توصیه کربلایی جواد مقدم در احترام به پدر و مادر

ای که به عشقت اسیر حسین حسین ( شور )

من از تب و تاب حرم آقا،بیمارم بیمارم ( شور )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

عرض سلام خدمت آقای خودم ( واحد )

منٌ دعای مادر،بهشت زیر پای مادر ( واحد )

تو خانه دار علی هستی و پریِ علی ( شعرخوانی )

من از اون روزی که کامم رو به تربت دادم ( شور )

اگر چه که دست من آقا به ضریح تو نمی رسه ( شور )

جلسه هفتگی 93/12/27

هر که غمت را خرید حسین حسین ( شور )

به عکس گنبد خیره م کردی ( شور )

من از تب و تاب حرم آقا،بیمارم بیمارم ( شور )

صدیقه ای که خلقت هستی ز هست اوست ( شعرخوانی )

باز می خونم تو لحظه ی تحویل امسال ( واحد )

چشم که وا کردم و دنیا دیدم ( واحد )

پاییز شد به حرمت مادر بهار ماست ( شعرخوانی )

بازم منم و بغض و اشک و بارون ( شور )

در حسینیه ی تو برگ براتم دادند ( مدح خوانی )


















مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت در محرم سال 92 ساخته شد و هدف از ساخت این سایت در اختیار گذاشتن مداحی های مداحان معروف بوده است و کپی برداری فقط باذکر مبع امکان پذیر میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام مداح بهترین مداحان هستند؟
    عمل کرد این وبلاگ تا به این جای کار چگونه بود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 5,693
  • بازدید سال : 32,312
  • بازدید کلی : 178,258